Monday, June 14, 2010

cerita cinta monyet 2..

pada tahun 1993, aku telah berjaya menempatkan diri ke pra sekolah di sekolah kat kg aku nie...
1st at all,,happy la wei...ermmm..masa nie aku nie kire fames la jugak sbb asal dr famili yg org kg ramai kenal..cikgu pra tu pon kenal ma aku..(ma aku jururawat desa kat kg)..

nak dijadikan cerita nie,,hari pertama aku p daftar pra sekolah,,aku terpandang sorang awek cun...fuhsss.......tergoda dan tercair aku nie..nama awek nie siti suhaila..tp org pggl SELA..
huhu..n then start la sesi kelas..dalam kelas aku nie ade sorg bdak laki lagak mcm samseng..badan die gempal n besar la..die gaya mcm ketua kelas..die pon minat kat sela nie..
aku jeles la..ade sekali aku tgk die kacau sela..pastu buat2 bising..masa tu cikgu xde..aku mulanya tahan sabar,,tp sebab nak menegakkan keadilan(padahal jeles),aku bgn dan berdiri atas kerusi..aku jerit suh diam..tp ramai org bising..bdak laki tu melawan..nama die azhar..pggl JAHA..aku dengan penuh keberanian dan keotaian melompat dan memberi tendangan maut suria baja hitam ke dada jaha..maka jatuh tersungkur la kedua2 kami..berlaku pergelutan dan tiba2 terdengar jeritan menggamit suasana..CIKGU..CIKGU..PADEI NGE JAHA GOJOH...cikgu pun datang dengan segera(cikgu rosmina)..BAKPO NIE?cikgu tanya..aku diam membisu dan jaha hanya mampu menanggis..ini menandakan aku adalah seorang hero kerana aku x menanggis dan the winner dalam pertempuran ini..hehehe..macho2x..
dengan itu bertambah la point aku utk menekel si sela nie...huhuhu....maka dengan otomatisnyer aku telah dilantik sebagai ketua kelas setelah diperlihatkan keperkasaan dan kegagahan aku ini...hehehe....

p/s;pasni aku smbg citer mcm mn aku plan cara nak tekel sela nie..

No comments:

Post a Comment