Monday, June 14, 2010

cerita cinta monyet 2..sambungan..

alkisah sambungan citer sejarah cintan aku ni..pasal sela part 2..

aku dulu duk kuarters klinik kerajaan..
sebelah umah aku nie lak adalah umah mak sedara si sela nie..

pada suatu ptg..masa ma tgh masak..aku p kat dapur..tb2 lepak kat dapur lak aku nie..
aku bawak kertas ngan pensel..dalam pale otak aku duk pikir mcm mana nak tulis surat kat sela nie...aku da la xpandai sgt nak mengeja nama sela nie..
maka aku dgn selambanya ty ma mcm mana nak spelling ayat cinta aku nie..
aku xingat exactly la ape yg aku tulis,,tp point die aku cinta die..tulisan da buruk..
huhu..

da setel tulis surat..skrg misi nak menghantar surat lak...
aku dapat idea..aku nk selit masuk bawah pintu umah mak sedara die..tp masalahnya adalah mcm mana aku nak p umah mak sedara die nie..aleh tak aleh aku kena gak lompat pagar umah aku gak nie..
pergh...pagar da la tinggi..pagai besi lak..mujur la xde dawai besi gulong2 tu..nahas aku..
aku pon panjat la atas telaga buta tepi pagar tu..sekali lompat jer terus lepas..aku pon cepat selitkan surat tu bwh pintu umah mak sedara die tu..aku pon terus berlari nak blah cepat2 kot kantoi...
tp problem nyer adalah masa nak melepasi pagar tu...kali ni sebelah umah mak sedara die nie xde mende yg leh aku panjat or pijak..aku pon terpaksa panjat atas pagar tu jugak..n then disaat sebelah kakiku melepasi pagar itu,maka tiba kaki ku tersangkut dan ku terjatuh..maka rosaklah kankang ku..wwawawa...bercalar peha ku kena pagar..terkoyak seluar..mujur kena peha,kalau kena yg tengah2 tu?perghhh..arwah aku..mati pucuk..aku xnanggis..tp berlari keliling umah kesakitan..hehehe....
selesai udah misi aku nie...


p/s;tp smpai skrg aku tak tau surat tu smpai kat sape...aku pon xpenah ty sela tu..lgpon sela da khwn da...

No comments:

Post a Comment