Friday, April 9, 2010

kali pertama..

seusia malam ku menantimu..
dihembus embun aku tersipu..

assalamualaikum dan selamat sejahtera semua..
blog akustatik ni adalah blog kedua yang telah aku tulis..
dalam blog ni akan banyak menceritakan kisah sebenar kehidupan aku..
aku takde la hebat seakan MAHATHIR, sefames SITI NURHALIZAdan se'havoc' ZIZIE EZZETE..
tapi di sini adalah ruang cyber aku..di sini adalah hak aku..
dengan menulis ianya dapat meluahkan segala keperitan, kisah-kisah terpendam, cerita-cerita lawak yang pernah aku gelak, perasaan-perasaan cinta dan bermacam lagi..

tiada paksaan untuk sesiapa baca penulisan aku ini..cukup sekadar aku dapat meluahkan segala isi hati ni..walaubagaimanapun, aku harap pembaca jangan mudah terpengaruh dengan segala kisah buruk dan jahat kerana bukan niat nak berbangga tapi sekadar pengajaran dan iktibar..
hanya kisah benar dan yang benar sahaja..tapi adakalanya penulisanku terpaksa ditapis dan dirahsiakan identiti individu-individu lain sekiranya ada yang terlibat..dan perlu juga aku merahsiakan rahsia2 besar diriku,keluarga ku dan kerajaanku..

AKUSTATIK merupakan tajuk lagu dalam album OAG..
aku suka lagu nie..
tapi tujuan aku pilih nama nie sebagai 'title' blog nie kerana aku mempunyai maksud tersendiri terhadap frasa AKUSTATIK ni..

akhir bicara,
selamat melayari blog AKUSTATIK ini..
salam bicara..

No comments:

Post a Comment