Friday, April 23, 2010

my 1st love story-KATEGORI CINTA ANAK MONYET

my 1st love..
aku tak tahu citer ni boleh dikategorikan sebagai kisah cinta or tak,,
alkisah....
masa aku umur 5tahun,papa aku hantar aku pi sekolah tadika..
jarak tadika dgn rumah aku dalam 800meter kot..
tadika kat dalam kampung,rumah aku lak kat tepi jalan besar,,
dulu aku duk kuarters jururawat,ma aku nurse kampung..
aku pi tadika papa aku hantar..
hari pertama tak de masalah..aku bukan jenis manja..
tak nanggis pon..pernah sekali papa aku lambat datang ambil,,aku jalan sorang2..
masa tu 1st time aku rasa sedih sbb jeles tgk orang len parents jemput..

okay,nie br masuk part cinta..
nak dijadikan cerita,dalam tadika aku ni ada sorang budak perempuan comel..nama kalau tak silap NINI kot..lupa da nama sebenar die ape..
bapak die askar,,aku tahu sebab die tggl kat kuarters askar..
aku xde la kapel pown ngan die..
cuma nie la 1st time aku minat kat perempuan..
aku just admire die je la..
selalu skodeng die..
aku gak slalu citer kat pak sedara aku,ayah ngah..
tiap kali aku balik kampung,ayah ngah aku akan tanya
perkembangan aku ngan si nini nie...
jawapan aku senang je,,dalam proses..
sampai la hbs tadika,still dalam proses...
dan memang aku loser.hehe..lagipon masa ni aku sibuk cari kawan..
baru kenal kawan2 budak kampung..
antara yang aku ingat,,
SEROK,SADE,SITI,HAPIH...

huhuhu...nie je la cerita kali pertama perasaan aku nie dicuri oleh perempuan..
umur 5tahun pon da gatai da...hehe

No comments:

Post a Comment